събота, 8 май 2010 г.

без мамалига този път

това е едно предвеликденско надникване в комшийската паничка - скок-подскок - Русе - Букурещ си е 70 километра само :) на обмяна на опит прескочихме малко

бе малко си падат по нагизденото оттатък Дунава

тези напомнят ихтиманската технология, ама без да оставят много бяло по яйцето
подобни и аз плахо се пробвах да правя - ей това ми е най-доброто достижение като за първи път :)))

пък на север от нас ей така ги правят яйцата по восъчната технология - топят инструмента във втечнен горещ восък и рисуват. по нашенски восъкът се поставя в инструмента и се нагрява на свещ, за да стане течен - и после действаш като с рапидограф

ей този пич ми скри не топката, ами направо яйцето ми скри

ама първо го подкова ей така - факир!

а на другото сложи шпори
ах, тези сергии





а ей ме и мене сред шаренията в ролята на добродушен мангал – тамада

Христос возкресе!

Няма коментари:

Публикуване на коментар